معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، همدان

معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، همدان

رزرو آنلاین هتل های ایران با تخفیف رزرو برای هتل های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، همدان.

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


اگر در حال تدارک یک سفر هیجان انگیز هستید و میخواهید به تماشای زیبایی های ایران عزیز برید، به یک برنامه دقیق نیاز دارید تا از سفرتون لذت ببرید. می توانید برنامه سفر را از همین جا شروع کنید :

1-    تصمیم بگیریم که کی و کجا می خواهیم برویم

مشخص کنید که چه مقدار پول می خواهید خرج کنید

برای انجام یک سفر لازم نیست که پول زیادی داشته باشید، فقط همین که بدانید چه مقدار پول دارید کافی هست، تا بر اساس آن برای استفاده حداکثری از سفر برنامه ریزی کنید. اگر پول کافی نداشته باشید ممکن است شما تصمیم بگیرید که تا پس انداز پول کافی سفر تون را عقب بندازید. کجا میخواهید برید؟ با چه وسیله ای میخواهید به اونجا برید؟ کجا شما میخواهید شب را بخوابید آیا می خواهید هتل رزرو کنید ؟ و چه مقدار میخواهید هزینه کنید؟

به یاد داشته باشید علاوه بر هزینه های سفر و رزرو هتل هزینه های دیگری مثل اجاره خانه یا قبض های آب، برق، گاز و .... را هم دارید. قبل از اینکه بخواهید پولی را برای سفر هزینه کنید  مطمئن شوید که پول به اندازه کافی برای پوشش دادن این هزینه ها دارید. الان زمان آن هست که از هوش تان استفاده کنید و مخارج را کم کنید، سعی کنید در بیرون از خانه غذا نخورید و هر کار دیگری که کمک میکنه تا بتوانید پول بیشتری پس انداز کنید. اگر شما پول برای سفر به وسیله هواپیما را ندارید جستجو کنید که آیا مسیر شما امکان سفر با قطار یا اتوبوس را دارد.

 

مشخص کنید چه که مدت در سفر خواهید بود

دوست دارید چند روز در سفر باشید؟ باید فاصله خانه تا مقصد را مشخص کنید و یک نگاهی هم به تقویم بندازید و ببینید که اولین تعطیلات طولانی مدت کی هست و یا ببیند که رئیس شما آیا با مرخصی طولانی مدت شما موافقت خواهد کرد.

 

انتخاب زمان شروع سفر

ممکن است بخواهید برای یک رویداد گردشگری به سفر برید که در زمان مشخصی انجام میشود و یا به یک هتل تابستانی و نزدیک ساحل برای حمام آفتاب برید و یا رزرو هتل را در زمانی انجام دهید که هتل ها تخفیف های زیادی را ارائه می دهند یا به جشنواره گل ها در شهری خواص سفرکنید، پس زمان شروع سفر برای شما اهمیت پیدا میکند.

 

تصمیم بگیرید که چه نوع سفری را می خواهید انجام دهید

آیا دوست دارید از شلوغی ها فرار کنید و برای چند روز آرامش به سفری در کنار ساحل بروید یا به یک سفر هیجان انگیز با خودرو های آفرود در دل بیابان، یا از صخره های سنگی بالابروید و یا به یک مسافرت در طبیعت به پارک های وحش برید و یا با خانواده سفر کنید و یا قصد شما از سفر برای انجام کارهای اداری و شرکت در جلسات کاری هست، برای مثال اگر برای برگزاری جلسات کاری و عقد قرار داد به سفر میروید حتما باید در هتلی لوکس و پنج ستاره اقامت کنید و در شهر تهران پیشنهاد ما هتل استقلال تهران است که هم در بالای شهر قرار گرفته و هم فضای مناسبی برای برگزاری جلسات در آن وجود دارد و هم اینکه رستوران های متنوع با غذا های لذیذ را در آن می توانید میل کنید و علاوه بر اینها پرستیژ شما نیز در برابر میهمانان شما حفظ خواهد شد و اقامت در چنین هتلی باعث جلب اعتماد آنها به عنوان شریک تجاری شما خواهد گردید.

 

2-    آماده شدن برای سفر

تنظیم بودجه

حال با توجه به موارد بالا باید تصمیم بگیرد که چه مقدار پول را برای اقامت در هتل می خواهید هزینه کنید آیا می خواهید با هواپیما، قطار یا اتوبوس سفر کنید، برای غذا چه فکری کرده اید باید این هزینه ها را محاسبه کنید.

درست کردن چک لیست سفر

یک لیست از وسایلی که باید به همراه خود ببرید و همچنین یک لیست از کار هایی که باید انجام بدهید و مکان هایی که می خواهید برای تماشا بروید تهیه کنید و به همراه خود داشته باشید تا در انتهای سفر به خاطر فراموشی، خودتان را سرزنش نکنید و از پولی که خرج میکنید حداکثر استفاده را برده باشید.

رزرو محل اقامت

زمان زیادی از مدت سفر را باید در یک هتل بمانید شما نیاز دارید به آب گرم برای دوش و رفع خستگی، به یک صبحانه خوب تا در طول روز با نشاط به سفر خود بپردازید، به یک رختخواب گرم و نرم و به یک اتاق تمیز و آرام همه این ها را باید در هتل خوب در شهر محل سفر خود جستجو کنید برای این کار و برای رزرو هتل مناسب باید در سایت های رزرو آنلاین هتل جستجو کنید و امکانات هتل ها را چک کنید ساعت ورود، ساعت خروج و خدماتی که هنگام ورود ارائه میکند آیا ترانسفر استقبال دارد آیا صبحانه به صورت رایگان ارائه میشود آیا برای مینی بار از شما پول دریافت میکنند و اینکه سرویس هایی که ارائه میدهند 24 ساعته است و از همه مهتر اینکه غذا های رستوران هتل چطور است. سایت های رزرو هتل زیادی هستند که این اطلاعات را ارئه میدهند ولی ما سایت رزرواسیون آریا را به شما پیشنهاد میکنیم، رزرواسیون آریا یکی از وب سایت های بروز است که اطلاعات هتل ها را از مسافرانی که با این وب سایت کار میکنند جمع آوری کرده است.  

انجام پیش بینی های لازم در طول سفر

لازمه سفر به هر شهری دانستن یک سری اطلاعات در مورد آن شهر است. مثلا ترافیک به چه صورت هست، آلودگی هوا چطور، ساعت کار مترو کی هست و برای کدام مسیر ها مترو وجود دارد. آیا اتوبوس تندرو در انجا سرویس ارائه میدهد، دیدنی های شهر در کجا ها هستند و ... برای مثال اگر شما قصد سفر به تهران را دارید و هتل استقلال تهران را بری ا اقامت رزرو کرده اید و از هواپیما استفاده میکنید، لازم هست که مسافت فرودگاه تا هتل را بدانید و اینکه آیا در نزدیکی هتل استقلال ایستگاه مترو یا اتوبوس وجود دارد یا اگر با خودرو می آیید هتل استقلال پارکینگ برای شما نگه داشته است.  و یا آب و هوای آن شهر چک کنید تا لباس مناسب با خودتان به همراه داشته باشید و اگر هوا خیلی آفتابی است کرم مناسب را با خودتون ببرید.

انجام یک سفر می تواند شیرین باشد فقط کافیست موارد ساده ای را رعایت کنید.

  • گردشگری گردشگری