معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، همدان

معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، همدان

رزرو آنلاین هتل های ایران با تخفیف رزرو برای هتل های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، همدان.

۱۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خانه اردکانی مشهد در یکی از کوچه پس کوچه های نزدیک حرم امام رضا(ع) قرار دارد. قدمت خانه اردکانی به اواخر دوران قاجار باز می گردد. خانه اردکانی مشهدهمانند بسیاری از خانه های تاریخی ایران دارای حیاط مرکزی ، تابستان نشین ، زمستان نشین ، تنورخانه ، شاه نشین و آب انبار است. از ویژگی های جالب توجه خانه اردکانی وجود کاشیکاری های بسیار زیبای موجود در نمای ساختمان که به دوران قاجار مربوط می شودو همچنین تفاوت سبک معماری و تزئینات با توجه به تفاوت دوران ساخت دو بخش اعیان نشین شمالی و جنوبی می باشدکه بخشی در دوران قاجار ساخته شده است بخشی هم در دوران پهلوی. گردشگران پس از تماشای زیبایی های تاریخی خانه اردکانی مشهد می توانند با رزرو هتل جواد مشهد و استفاده از تجهیزات مدرن هتل جواد مشهد که برای رفاه حال و آرامش خیال مسافران در نظر گرفته شده است بهره ببرند.

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

بوستان کوهسنگی با قرار گرفتن در دل دو رشته کوه سنگی و آب و هوای خنک و ییلاقی خود سالانه مود توجه بسیاری از گردشگران و بومیان شهر مشهد قرار می گیرد. یک نکته جالب توجه در مورد بوستان کوهسنگی این است که در قدیم شاه عباس را در سن 16 سالگی در همین مکان تاج گذاری کرده اند.از مزیت های جالب توجه بوستان کوهسنگی وجود کو ه های سهل العبوری که، خاص علاقه مندان به کوهنوردی است. همچنین موزه بزرگ خراسان در بوستان کوهسنگی بسبار خودنمایی می کند.با همه این مزیت ها ، وجود دریاچه مصنوعی ، استخر، رستوران و محوطه بازی کودکان و آلاچیق ها، به زیبایی های بوستان کوهسنگی افزوده و سبب شده به مکانی جذاب برای گردشگران تبدیل شود. گردشگران پس از تماشای بوستان  کوهسنگی  شهر مشهد می توانند با رزرو هتل رفاه مشهد  و  استفاده از تجهیزات مدرن هتل رفاه که برای رفاه حال و آرامش خیال مسافران در نظر گرفته شده است بهره ببرند.

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

مجتمع تجاری ویلاژ توریست یکی از مراکز خرید پرجنب و جوش مشهد است که توجه بسیاری از گردشگران و زائران را جلب می کند. ویلاژ توریست با قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خوب از جایگاه ویژه ای در نزد شهروندان و گردشگران برخوردار است. این مجتمع  دارای 4طبقه با معماری خاص و زیبا است. جذاب ترین امکانات مجتمع ویلاژ توریست آب نمای زیبا و موزیکالی که در طبقه منفی یک قرار داده شده است. از امکانات رفاهی مجتمع ویلاژ توریست  می توان به وجود کافی شاپ، باشگاه بیلیارد و بولینگ و شهر بازی که برای هر رده سنی مناسب است ، اشاره کرد. هچنین در نزدیکی  مجتمع ویلاژ توریست ایستگاه اتوبوس و ایشتگاه مترو قرار دارد که رفت و آمد را برای گردشگران بسیار آسان نموده است. مجتمع ویلاژ توریست انتهای پارک وکیل آباد و ابتدای جاده طرقبه قرار دارد و به مکان های گردشگری دیگری از جمله پارک جنگلی وکیل آباد، کوهستان پارک شادی ، بند گلستان و چالیدره نزدیک است و مسافران می توانند پس از گشت وگزار از این مکانهای گردشگری به مجتمع تجاری ویلاژ توریست بروند و از مراکز خرید آن دیدن نمایند. گردشگران پس از بازدید از مجتمع تجاری ویلاژ توریست  شهر مشهد می توانند با رزرو هتل توریست توس مشهد و استفاده از تجهیزات مدرن هتل توریست مشهد که برای رفاه حال و آرامش خیال مسافران در نظر گرفته شده است بهره ببرند.

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

موزه مردم شناسی رباط ویرانی با هدف آشناسازی مردم با مشاغل سنتی و بومی مشهد ، در محل رباط ویرانی دوران تیموری و صفوی احداث گردیده است. موزه مردم شناسی رباط ویرانی در 10 کیلومتری جاده مشهدبه شاندیز در روستای ویرانی قرار دارد. برطبق آمار به دست آمده موزه رباط ویرانی جز نخستین موزه مردم شناسی در کشور و در  مشهد به شمار می رود.رباط ویرانی از نوع رباط های سر پوشیده و بدون حیاط مرکزی است ودارای 9 اتاق با سقف های جناقی و 8 اتاق که به شکل قرینه روبروی هم قرار گرفته اند.موزه رباط ویرانی در سال 1377 به عنوان یکی از آثار ملی ایران ثبت گردید. گردشگران پس از تماشای موزه مردم شناسی رباط ویرانی مشهد می توانند با رزرو هتل قصرالضیافه مشهد  و  استفاده از تجهیزات مدرن هتل قصرالضیافه که برای رفاه حال و آرامش خیال مسافران در نظر گرفته شده است بهره ببرند.

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

خانه تاریخی داروغه در خیابان نواب صفوی مشهد خیابانی قدیمی و مشهور قرار دارد. خانه داروغه یکی از زیباترین بنای تاریخی و می توان گفت جز آخرین بنای متعلق به دوران قاجار است که هم از معماری سنتی ایران و هم از معماری روس سرچشمه گرفته است. شیوه ساختار خانه داروغه استفاده از آجرهای قالبی ، کاشی های هفت رنگ ،تزئینات چوبی زیر سقف ها و....است. یکی از ویژگی های منحصربه فرد خانه داروغه ایوان آن و بخش های تابستان نشین و زمستان نشین بنا است. زیرا معمولا در خانه های تاریخی قسمتی از حیاط به تابستان نشین و قسمت دیگر به زمستان نشین تعلق می گیرد.همه این ویژگی ها دست به دست هم داده تا خانه تاریخی داروغه مورد تنوجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد. گردشگران پس از تماشای خانه تاریخی داروغه مشهد می توانند با رزرو هتل پارسیس مشهد و استفاده از تجهیزات مدرن هتل پارسیس که برای رفاه حال و آرامش خیال مسافران در نظر گرفته شده است بهره ببرند.

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

موزه بزرگ خراسان مشهد در در مجموعه بوستان کوهسنگی قرار گرفته است و یکی از بزرگترین موزه های شهر مشهد به شمار می رود. ساختمان موزه بزرگ خراسان شامل 12 طبقه می باشد .طرح کلی ساختمان بنا برگرفته از عمارت خورشید کلات نادری است.  موزه بزرگ خراسان شامل بخش های مختلفی از جمله بخش قرآن های نفیس ، نگارگری ، سفال ، شیشه ، فلز ، چوب و .... می باشد. بنابه گفته برخی ازباستان شناسان قدمت بعضی از اشیای موجود در موزه بزرک خراسان به دوران پیش از تاریخ و بعضی هم به به دوران اسلامی و دوران معاصر تعلق دارد. موزه بزرگ خراسان با به نمایش گذاشتن سر سرباز  هخامنشی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. گردشگران پس از تماشای جاذبه های تاریخی شهر مشهد می توانند با رزرو هتل الماس 2 مشهد و استفاده از تجهیزات مدرن هتل الماس که برای رفاه حال و آرامش خیال مسافران در نظر گرفته شده است بهره ببرند.

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

مسجد ومدرسه توس

مسجد و مدرسه توس در 24 کیلومتری شمال مشهد در شهر توس واقع شده است. مسجد و مدرسه توس یکی از با ارزش ترین اثر تاریخی شهر مشهد به شمار می رود. مسجد و مدرسه توس در 150 متری جنوب غربی بنای گنبد هارونیه قرار گرفته است. بقایای بنایی آجری که با ستون هایی مدور که بنا به گفته باستان شناسان قدمت مسجد توس به دوران سلجوقیه باز می گردد که بعدها در زمان تیموریان مدرسه ای نیز به مسجدتوس ضمیمه گردیده است.  مسجد و مدرسه توس نیز همچون بسیاری از آثار تاریخی ایرانی دارای تزئینات نقاشی و گچبری و آجرکاری است که در طی حمله وحشیانه مغولان به خراسان ازبین رفته است و تنها نقوش چند کف فرش آجری و مقداری گچبری مکشوفه زیبایی این اثر تاریخی را در آن دوران به نمایش می گذارد. گردشگران پس از تماشای جاذبه های تاریخی مسجد ومدرسه توس مشهد می توانند با رزرو هتل کوثر ناب مشهد  و استفاده از تجهیزات مدرن هتل 5 ستاره کوثر مشهد که برای رفاه حال و آرامش خیال مسافران در نظر گرفته شده است بهره ببرند.

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

 اگر قصد روستا گردی وتفریح وسیاحت به شهر مشهد را در کنار زیارت دارید روستای تاریخی و پلکانی کنگ گزینه مناسبی است.روستای پلکانی کنگ در دامنه کوه های بینالود قرار دارد ودر 19 کیلومتری غرب طرقبه و 29 کیلومتری شهرمشهد واقع شده است. روستای تاریخی کنگ به دلیل معماری خاص پلکانی و نهرها و رودخانه ها ی جاری در کوچه پس کوچه هایش بسیار مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی قرار گرفته است. روستای پلکانی کنگ همچنین به دلیل قرار گرفتن در دل کوه های بینالود برای علاقمندان به کوهنوردی نیز بسیار مناسب است. روستای پلکانی کنگ به خاطر شباهت به معماری روستای ماسوله استان گیلان وساخت خانه هایی در کوهپایه به ماسوله خراسان معروف است. روستای پلکانی کنگ به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و وجود کوه های مرتفع و درختان و رودخانه های جاری وعدم وزش بادهای خشک از آب و هوای معتدلی برخوردار است. به طوریکه که اگر ازشهر مشهد تا روستای پلکانی کنگ بروید با 3تا4 درجه اختلاف دما مواجه خواهید شد و هوا بسیار خنک و مطبوع است. گردشگران پس از تماشای زیبایی های تاریخی و طبیعی روستای کنگ مشهد می توانند با رزرو هتل کارن مشهد و استفاده از تجهیزات مدرن هتل کارن که برای رفاه حال و آرامش خیال مسافران در نظر گرفته شده است بهره ببرند.

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

ارغوان دره در 4کیلومتری ییلاقات طرقبه و 20کیلومتری شهر مشهد قرار دارد. دشتی پراز درخت ارغوان با شکوفه های بنفش وبرگ هایی به شکل قلب زیبایی خاص و وصف نشدنی به ارغوان دره بخشیده است. درخت ارغوان به دلیل سازگاربودن با خاک های آهکی و خشک در مناطق خشک و کم آب  بسیار بهتر رشد می کند. همچنین عبور تالاب فصلی زیبا از ارغوان دره زیبایی دشت ارغوان را بیشتروبیشتر کرده است. همه این خصوصیات دست به دست هم داده تا دشت ارغوان به وجودبیاید و روزانه پذیرای 5000گردشگر باشد تا خاطره هایی ماندگار برایشان بسازد.لازم به ذکر است که ارغوان دره در ماه های فروردین و اردیبهشت بسیار جذابتر و دیدنی تر است. گردشگران پس از تماشای زیبایی های طبیعی دشت ارغوان دره می توانند با رزرو هتل مدینه الرضا مشهد و استفاده از تجهیزات مدرن هتل مدینه الرضا که برای رفاه حال و آرامش خیال مسافران در نظر گرفته شده است بهره ببرند.

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

اگر دنبال هیجان و تجربه ای جدید هستید حتما سری به سرزمین موج های آبی مشهد بزنید. سرزمین موج های آبی مشهد جز اولین پارک آبی سرپوشیده در سطح ایران و خاورمیانه می باشد. سرزمین موج های آبی مشهد به دلیل زیربنا تجهیزات و امکانات متنوع و بازی های آبی ازجمله سرسره های آهسته ، سرسره های سرعتی ، سرسره های تورنادو ، سرسره پیچشی ، چاله فضایی و امکاناتی مثل سونا ، جکوزی ، رستوران ، کافی شاپ و........ تجربه های متفاوت و مهیجی برای شما به ارمغان می آورد. گردشگران پس از تجربه هیجان و تفریح در سرزمین موج های آبی مشهد می توانند با رزرو  هتل هما 1 مشهد و استفاده از تجهیزات مدرنی که برای رفاه حال و آرامش خیال مسافران در نظر گرفته شده است بهره ببرند.

  • گردشگری گردشگری